Veelgestelde vragen over internet, tv en bellen

Meer weten over internet, tv en/of bellen? Lees hieronder onze antwoorden op alle veelgestelde vragen volgens onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via 088- 66 99 000 (lokaal tarief).



Vergelijk internet-, tv- en telefoonabonnementen

Top 5 veelgestelde vragen

  1. Met welke kosten moet ik rekening houden bij het afsluiten van een abonnement?
  2. Wat is sneller: DSL, kabel of glasvezel?
  3. Ik heb al een abonnement, kan ik dat behouden of om laten zetten?
  4. Welke internetsnelheid past bij mij?
  5. Welk abonnement past bij mij?

Overstappen of beëindigen

  1. Per wanneer kan ik overstappen?
  2. Wat is de ingangsdatum van mijn abonnement?
  3. Komt een monteur het installeren of moet ik dit zelf doen?
  4. Ik ga verhuizen, kan ik overstappen?
  5. Ik heb via jullie website een abonnement voor internet, tv en bellen afgesloten, kan ik hier nog op terugkomen?
  6. Moet ik zelf mijn abonnement opzeggen?
  7. Kan ik overstappen met nummerbehoud?
  8. Zijn er extra kosten aan verbonden als ik via Pricewise bestel?
  9. Betaal ik bij Pricewise evenveel als bij de provider?
  10. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
  11. Ik heb al een abonnement, kan ik dat behouden of om laten zetten?

Glasvezel internet

  1. Is glasvezel overal in Nederland beschikbaar en hoe kan ik dat controleren?
  2. Wat is het verschil tussen glasvezel internet, kabel en DSL?

DSL (ADSL/VDSL) internet

  1. Is ADSL overal in Nederland beschikbaar en hoe kan ik dat controleren?
  2. Zijn de snelheden bij alle DSL abonnementen gegarandeerd?
  3. Mijn buurman kan wel ADSL aanvragen en ik niet, hoe kan dat?
  4. Wat heb ik allemaal nodig om DSL te kunnen installeren?
  5. Hoe wordt een DSL verbinding bij mij aangesloten?
  6. Kan iemand mijn DSL aansluiting voor mij installeren?

ISDN

  1. Kan ik wil mijn ISDN lijn om laten zetten in een analoge lijn of vice versa?
  2. Ik heb nu ISDN2, is het verstandig om terug te gaan naar analoog?

Overige vragen

  1. Wat is het verschil tussen downloaden en uploaden?
  2. Wat is het verschil tussen Kilobits en Kilobytes?
  3. Maakt het voor de snelheid nog uit welk type modem ik kies?
  4. Ik heb al een modem, kan ik die blijven gebruiken?
  5. Wat betekent Fair Use Policy (FUP)?
  6. Wat is het verschil tussen "fair use" en "onbeperkt" dataverkeer?

Heb je een andere vraag?

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Overstapcoaches via 088-66 99 000. We helpen je graag verder.


Vergelijk internet-, tv- en telefoonabonnementen