Werknemers aan het woord

Hoe is het om te werken bij Pricewise? Lees de interviews met verschillende werknemers voor een beeld van de dagelijkse praktijk. Aan het woord: Marjolein van de Flier, Content & E-mail Marketeer.


Judith Cretier
Bekijk de afdeling van Marjolein 

Wat doe je bij Pricewise?

'Ik ben verantwoordelijk voor de communicatie met onze klanten via e-mail. Iedere maand versturen we een nieuwsbrief met leuke nieuwtjes op het gebied van energie en verzekeringen. Ook versturen we grote mailings om onze klanten op de hoogte te houden van belangrijke zaken die spelen. En om ze wakker te maken natuurlijk! Bijvoorbeeld tijdens het zorgseizoen, dan sturen we een mailing over de veranderingen en de nieuwe zorgpremies. Onderwerpen die misschien een beetje saai klinken, maar daarom juist een uitdaging zijn. Hoe verpak je dat leuk? Daarnaast maak ik e-mails voor onze buitenlandse partners. En, natuurlijk moet alles in de e-mail kloppen: het moet er netjes uitzien!'

Wat is voor jou een uitdaging in je werk?

'De grootste uitdaging in mijn werk is om van een ingewikkeld en niet zo spannend onderwerp als je energiecontract en autoverzekering iets begrijpelijks en – vooral – leuks te maken! Mensen moeten de e-mail openen en het verhaal willen lezen. Daar zorg ik voor. Het allerleukste is om enthousiaste reacties van onze klanten te krijgen over de mails die we versturen.'

Waarom Pricewise?

'Omdat niemand teveel moet betalen! Haha. En het is een jong, groeiend bedrijf met veel mogelijkheden. Er is ruimte voor eigen inbreng, dat vind ik belangrijk. En je krijgt al snel veel verantwoordelijkheden. Zolang je je ideeën maar goed kunt onderbouwen, is bijna alles mogelijk ;-).'

Wat typeert een Pricewiser?

'Een Pricewiser is (en blijft) zichzelf en zet zich altijd voor 100% in. Maar dat is logisch. Daarnaast moet je wel een beetje van gezelligheid houden. Én van een biertje en jaren 80 muziek!'