Cookies
Om Pricewise beter te maken en je persoonlijker te kunnen helpen, maken we gebruik van functionele en analytische cookies. Daarnaast plaatsen we cookies die ons en derde partijen in staat stellen om jouw internetgedrag te volgen, zodat we onze communicatie naar jou persoonlijker en relevanter kunnen maken. Als je op “Oké” klikt, dan ga je hiermee akkoord. Je kan er ook voor kiezen om te . In dat geval plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Meer weten? Lees hier meer over ons .

Waar kun je terecht met klachten over Pricewise?

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Pricewise? Dan zijn er verschillende manieren om een klacht in te dienen.

  1. Klachtenformulier
    Een klacht kun je bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen.
  2. Stuur een brief
    Wil je de klacht liever per post afhandelen? Dat kan! Stuur je brief naar:

    Pricewise B.V.
    Postbus 3359
    1001 AD Amsterdam
    (Je hebt geen postzegel nodig)

Nadat we je klacht hebben ontvangen, wordt deze meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht behandelt. Hij of zij neemt binnen twee werkdagen contact met je op om je klacht af te handelen.

Niet tevreden?

Als je vindt dat Pricewise je klacht niet naar tevredenheid oplost, kun je voor verzekeringen en leningen terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je kunt je klacht aan het Kifid ook indienen via het Europese ODR Platform. Voor energie kun je terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.

Klacht over je aanbieder

Heb je een klacht over een contract dat je rechtstreeks bij de aanbieder hebt afgesloten? En dus niet via Pricewise hebt aangevraagd? Dan kunnen wij je helaas niet helpen. Je kunt de klacht dan rechtstreeks bij de aanbieder indienen.

Pricewise