Cookies

Om Pricewise beter te maken en je persoonlijker te kunnen helpen, maken we gebruik van functionele en analytische cookies. Daarnaast plaatsen we cookies die ons en derde partijen in staat stellen om jouw internetgedrag te volgen, zodat we onze communicatie naar jou persoonlijker en relevanter kunnen maken. Als je op “Oké” klikt, dan ga je hiermee akkoord. Je kan er ook voor kiezen om te weigeren. In dat geval plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.

Meer weten? Lees hier meer over ons .

Oke

Waar kun je terecht met klachten over Pricewise?

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Pricewise? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Nadat we je klacht hebben ontvangen, wordt deze meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht behandelt. Hij of zij neemt binnen twee werkdagen contact met je op om je klacht af te handelen.

Als je vindt dat Pricewise je klacht niet naar tevredenheid oplost, kun je voor verzekeringen en leningen terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je kunt je klacht aan het Kifid ook indienen via het Europese ODR Platform. Voor energie kun je terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.

PricewiseBe wise. Check your price.