Met welke kosten moet ik rekening houden bij het afsluiten van een abonnement?

Bij het afsluiten van een abonnement dien je rekening te houden met een aantal kosten. Je rekening bestaat uit maandelijkse abonnements- en gebruikskosten. Bij het afsluiten van een abonnement kunnen eenmalige en maandelijkse kosten in rekening gebracht worden. Hieronder leggen we uit wat deze inhouden.


Eenmalige kosten

Dit zijn de kosten die de aanbieder rekent voor het activeren van het abonnement. Je moet hierbij denken aan de aansluitkosten, de eenmalige kosten voor de modem die je bij het abonnement kiest, eventuele kosten voor een installatie door een monteur en de verzendkosten van het startpakket en/of de modem.

Maandelijkse kosten

De maandelijkse kosten zijn de abonnementskosten die je maandelijks aan de provider betaalt. In de meeste gevallen worden deze maandelijks van je rekening afgeschreven die je op hebt gegeven bij je bestelling.

Optionele kosten

De optionele kosten zijn kosten voor extra diensten die je afsluit bij jouw abonnement. Bijvoorbeeld als je voor een bepaald zenderpakket kiest, of een extra TV ontvanger. Ook deze kosten zijn aangegeven bij de abonnementen op onze website. Alle kosten zijn terug te vinden na het doen van de postcode controle. Je komt dus niet voor verrassingen te staan.

Meer weten?

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? Stel deze dan aan een van onze Overstapcoaches door contact op te nemen met onze klantenservice via 088-66 99 000. We helpen je graag verder.


Internet + Bellen + TV