Tele2 opzeggen

Wil je Tele2 opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je Tele2 niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over Tele2 opzeggen voor je op een rij gezet.


Tele2 opzeggen

Wanneer zeggen wij je Tele2-abonnement op?

Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, XS4ALL, KPN, Ziggo, UPC of Online.nl

Wanneer moet je zelf Tele2 opzeggen?

Losse, standaard tv-abonnementen van Tele2 kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:

  1. Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
  2. Bel de klantenservice van Tele2 of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze Tele2-opzegbrief.

Contactgegevens Tele2

Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan 020-754 44 44. Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:

Tele2 Nederland
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Hulp nodig?

Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Bel ons op 088-66 99 000 (lokaal tarief). Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.


Alles-in-1 vergelijken

Pricewise Be wise. Check your price.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en relevante advertenties bij derden te tonen.