Moet ik zelf mijn abonnement opzeggen?

We maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Daarom kun je bij ons gebruik maken van de overstapservice. Vul je gegevens in en geef aan of je wilt dat de nieuwe provider je abonnement opzegt.


Abonnementen vergelijken

Uitzonderingen overstapservice

Er zijn uitzonderingen waarbij je helaas geen gebruik kunt maken van de Overstapservice.

  • Als je al een glasvezelabonnement hebt, dien je deze zelf op te zeggen.
  • Ga je verhuizen? Zeg dan zelf je huidige contract op.
  • Je tv-contract kan alleen worden opgezegd met de overstapservice als deze gekoppeld is aan een internet-abonnement. De overstapservice geldt dus niet voor Digitenne of als je tv hebt van Ziggo, maar geen internet.
  • Niet alle providers bieden een overstapservice aan. Bij het aanvraag formulier zal de overstapservice worden aangeboden. Vind je deze niet terug tijdens de aanvraag? Dan moet je zelf je huidige contract opzeggen.

Meer weten?

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? Stel deze dan aan een van onze Overstapcoaches door contact op te nemen met onze klantenservice via 088-66 99 000. We helpen je graag verder.


Internet + Bellen + TV