XS4ALL opzeggen

Wil je XS4ALL opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je XS4ALL niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over XS4ALL opzeggen voor je op een rij gezet.


XS4ALL opzeggen

Wanneer zeggen wij je XS4ALL-abonnement op?

Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: KPN, Tele2, Ziggo, of Online.nl

Wanneer moet je zelf XS4ALL opzeggen?

Losse, standaard tv-abonnementen van XS4ALL kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen, zoals alles-in-1 en internet en tv. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:

  1. Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
  2. Bel de klantenservice van XS4ALL of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze XS4ALL-opzegbrief.

Contactgegevens XS4ALL

Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan 020-398 76 66. Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:

XS4ALL Klantenservice
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam

Hulp nodig?

Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Bel ons op 088-66 99 000 (lokaal tarief). Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.


Alles-in-1 vergelijken

Pricewise Be wise. Check your price.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en relevante advertenties bij derden te tonen.