Stipte opzeggen

Wil je Stipte opzeggen en naar een andere provider overstappen? Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over Stipte opzeggen voor je op een rij gezet.


Stipte opzeggen

Zelf Stipte opzeggen

Wij kunnen alleen abonnementen opzeggen bij een overstap van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, Tele2, KPN, XS4ALL, Ziggo of Online.nl. Als je een abonnement hebt bij Stipte, moet je dit zelf opzeggen. Dat gaat als volgt:

  1. Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
  2. Bel de klantenservice van Stipte of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze Stipte-opzegbrief.

Contactgegevens Stipte

Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan naar 0900-235 3637. Opzeggen per post? Stuur dan je opzegbrief naar:

Stipte B.V.
Postbus 158
8200 AD Lelystad

Hulp nodig?

Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Bel ons op 088-66 99 000 (lokaal tarief). Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.


Alles-in-1 vergelijken

Pricewise Be wise. Check your price.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en relevante advertenties bij derden te tonen.