UPC opzeggen

Let op! UPC bestaat niet meer. In 2015 is UPC gefuseerd met Ziggo.

Wil je UPC opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je UPC niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over UPC opzeggen voor je op een rij gezet.


UPC abonnementen vergelijken

UPC opzeggen

Wanneer zeggen wij je UPC-abonnement op?

Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, Tele2, KPN, XS4ALL, Ziggo of Online.nl

Wanneer moet je zelf UPC opzeggen?

Losse, standaard tv-abonnementen van UPC kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:

  1. Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
  2. Bel de klantenservice van UPC of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruik maken van deze UPC-opzegbrief.

Contactgegevens UPC

Wil je telefonisch opzeggen? Met een vaste telefoonaansluiting bel je gratis naar 1200. Voor elke andere aansluiting bel je naar 0900-1580 (normaal tarief). Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:

UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad

Hulp nodig?

Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Bel ons op 088-66 99 000 (lokaal tarief). Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.


Alles-in-1 vergelijken

Pricewise Be wise. Check your price.