Veelgestelde vragen over bestelautoverzekeringen

  1. Hoe kan ik via Pricewise.nl verzekeringen vergelijken en afsluiten?
  2. Hoe vraag ik een offerte aan?
  3. Wat is een voorlopige dekking?
  4. Wat zijn schadevrije jaren?
  5. Ik heb via Pricewise een verzekering afgesloten, kan ik hier nog op terugkomen?
  6. Wat betekent no-claim?
  7. Wat is bonusbescherming?
  8. Wat betekent het als mijn autoverzekering is opgeschort?
  9. Kan ik naar een andere verzekeraar overstappen als ik een negatief aantal schadevrije jaren heb?
  10. Ben ik verplicht om een auto te verzekeren?
  11. Wat is Roy-data?
  12. Heeft een WA verzekering een eigen risico?
  13. Wat is een WA + Beperkt Casco verzekering?
  14. Wat is een WA + Volledig Casco (All Risk) verzekering?
  15. Is een verzekeraar verplicht mij als klant te accepteren?
  16. Wat is een WA-verzekering?
  17. Wat is een bonus/malus ladder en hoe werkt deze?
  18. Hoe wordt bonuskorting opgebouwd?
  19. Kan ik de hoogte van mijn eigen risico zelf bepalen?
  20. Is het nodig om een alarminstallatie in mijn nieuwe bestelauto te plaatsen?
  21. Wanneer kan ik mijn autoverzekering opzeggen?
  22. Wat is de invloed op mijn schadevrije jaren bij uitbetalen van schade?
  23. Is het mogelijk mijn premie in termijnen te betalen?
  24. Kan ik een auto verzekeren als ik nog geen rijbewijs heb?
  25. Als ik iemand anders (een familielid of kennis) in mijn bestelauto laat rijden, is hij/zij dan verzekerd?
  26. Wat is een eigen risico?
  27. Wat houdt een eigen bijdrage in?
  28. Wat betekent het als mijn autoverzekering is opgeschort?
  29. Ben ik verplicht om een auto te verzekeren?

Zit je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088-66 99 012 (lokaal tarief).

Wil je weten welke verzekering het beste bij je past? Verzekeringen vergelijken